A zsírvesztés hüvelykenként,

Hogyan használjuk a masszázsgörgőt az izmok egészséges és rugalmasságának megőrzéséhez A zsírvesztés hüvelykenként használjon masszázsgörgőt A hengerrel végzett masszázs technikáját saját myofascialis felszabadulásnak SMR nevezzük. Ez abból áll, hogy nyomást gyakorolnak a különböző izomcsoportokra, a görgőt megnyomják a zsírvesztés hüvelykenként testük súlyával és lassan gördülnek alá.

Ennek a technikának a hatása összehasonlítható egy olyan masszőr hatásával, aki szorítja az izmokat, hogy ellazítsák őket és javítsák a vérkeringést. A myofascialis relaxáció technikájának pozitív hatásai pedig nem kisebbek, mint a masszázs hatásai.

a zsírvesztés hüvelykenként

Megtudhatjuk, milyen előnyökkel járhat, a zsírvesztés hüvelykenként az edzéshez gördülést ad a görgőn. Az izmok stresszoldása Ülő munka, stressz, időskor - mindez csökkenti az izmok rugalmasságát, merevvé teszi őket és korlátozza az ízületek mobilitását.

Az izmok elveszítik nedvességüket, keresztirányú rostokat képeznek, amelyek elpusztítják szerkezetüket és a zsírvesztés hüvelykenként a mobilitást.

Hogyan használjuk a masszázsgörgőt az izmok egészséges és rugalmasságának megőrzéséhez

A masszázsgörgő mély hatása biztosítja a normális vérkeringést és az izomtáplálást, helyreállítja a normális felépítést és mozgékonyságot. Az önmasszázs fokozatosan helyreállítja az izmok egészségét, puhává és rugalmassá teszi őket.

A kiváltó pontok megszűnnek A kiváltó pontok olyan összenyomott izomrostok, amelyek gátolják a véráramlást, megakadályozva, hogy az izomrégió elegendő oxigént és tápanyagot kapjon. Ugyanakkor anyagcsere-termékek és toxinok épülnek fel az izomban, fájdalmat, nyomást és görcsöket okozva. A kiváltó pontok akkor fordulnak elő, amikor edzés közben nagy terhelések a zsírvesztés hüvelykenként, a statikus helyzet hosszú ideig megmarad, például a számítógépen végzett munka, stressz, rossz testtartás és egyéb tényezők esetén.

Megszabadulni tőlük sokan megpróbálnak fájdalmas izomot nyújtani, de ez nem hozza meg a kívánt hatást. Az egészséges izomrostok megnyúlnak, de ez nem segít megszabadulni a kiváltó pontoktól. A myofascialis a zsírvesztés hüvelykenként technika sokkal hatékonyabb. Fájdalmas pontokat görgetve megszabadul a görcsöktől, helyreállítja a vérkeringést és az izmok normális munkáját. Jó bemelegítés és csökkentett sérülési kockázat Gyakran nem tanácsos statikus nyújtást végezni edzés előtt, mivel a jól feszített izmok kevésbé fognak összehúzódni, így az erőmutatók csökkennek.

A jó a zsírvesztés hüvelykenként és az izmok felkészítéséhez a testmozgáshoz használjon masszázsgörgőt.

a zsírvesztés hüvelykenként

Egy nemrégiben végzett tanulmány az én-myofascialis felszabadulás akut fellángolását növeli a mozgás tartományát anélkül, hogy az izomaktivitás vagy az erő csökkenne. A résztvevők a quadricepszet egy masszázsgörgőn gördítve növelték a mozgás tartományát, miközben az erőmutatók nem estek le.

a zsírvesztés hüvelykenként

A kutatók arra a következtetésre jutottak, hogy a független myofascialis relaxáció hatékony módja a mozgástartomány növelésének az izmok károsítása nélkül.

Ha felmelegíti az izmokat, akkor csökkenti a sérülés kockázatát edzés közben, és erősségei nem csökkennek. Tökéletes eszköz a bemelegítéshez. Hogyan tekerjünk ki egy masszázsgörgőn Fogja a hengeret, és tegye az izomcsoport alá, amelyen dolgozik.

В ответ - тишина. Его руки крепче сжали ее шею. - Я сейчас ее убью. Сзади щелкнул взведенный курок «беретты». - Отпусти ее, - раздался ровный, холодный голос Стратмора.

Szálljon fel a hengerre testének teljes súlyával, és kezdjen el mozogni, gördülni a zsírvesztés hüvelykenként, miközben a test súlyát a kezén tartja. Íme néhány tipp a hatékony myofascialis relaxációhoz: Lassan gördüljön ki, a tekercset másodpercenként legfeljebb hüvelykenként mozgatva.

Ha olyan területet talál, amely fájdalmasnak és merevnek érzi magát, álljon meg néhány másodpercre, és lazítson. Ha a terület túl fájdalmas a a zsírvesztés hüvelykenként fenntartásához, csúsztassa az üveget és dolgozzon a környező területeken. A cél az izom egészségének helyreállítása, nem pedig a fájdalom tolerancia növelése, hogy ne kelljen nagyon fájdalmas területeket nyomnia. Soha ne görbítse össze az ízületeket vagy a csontokat. Kerülje az ágyék lazítását a tekercsen. Használhatja masszázs a zsírvesztés hüvelykenként teniszlabda az alsó hátizmok edzéséhez.

A masszázsgolyók egyébként más területek - farizom, trapéz, váll, csípő - terjesztésére is használhatók.

a zsírvesztés hüvelykenként

Ezenkívül a test egyes részei a rúd rúdjára gördíthetők. Gyakorlatok masszázshoz görgővel, nyakkal, labdával Nyakmasszázs Kettős vagy egyszeri masszázsgolyókat használnak a nyak masszírozására. Feküdj a hátadon, tedd a labdát a nyakad alá az oldalon.

HASRÓL FOGYÁS - célzott zsírégetés

Ne tekerje át a nyakát a gerincén. Komolyan befolyásolhatja egészségét. Ne tekerje át a nyakát a gerincén Kezdje el gurítani a labdát felfelé és lefelé, figyelemmel kísérve érzéseit.

Ha fájdalmas pontokat talál, álljon meg és gondosan dolgozza ki őket. Forgassa a nyakát Ugyanezt lehet tenni a falon is.

Hogyan használjuk a masszázsgörgőt az izmok egészséges és rugalmasságának megőrzéséhez

Masszírozza a trapéz izomzatot A trapéz gurulhat a padlón, vagy a falnak állhat. Próbálja ki mindkét lehetőséget. Helyezze a masszázsgömböt a trapézizom felső része alá, mozgassa a testet, tekerje fel és le. Ne menjen a gerincbe.

A falnak gördülő trapéz A trapéz izmokat a párhuzamos rudak alatt is feltekerheti. Szerelje fel a rudat a kívánt magasságra, tegyen egy vállat alá, erősen nyomja és mozogjon egyik oldalról a másikra. Vállmasszázs Feküdj hasra a padlóra, tedd a tekercset a vállad alá, fordítsd el a könyökedet magadtól, és tekerd ki a deltoidákat.

Megteheti ezt egy masszázslabdával: a padlón vagy a falon. A hát felső részének masszírozása Feküdjön a földön, helyezze a tekercset a hát felső része alá, hajtsa össze karjait a mellkasán vagy a feje mögött.

Hajlítsa a lábát az ölébe, és tegye a lábát a padlóra. Lassan gördítse a zsírvesztés hüvelykenként a hát felső részét anélkül, hogy belemenne az ágyéki területbe.

За углом показалась смотровая площадка.

Ha a feszültség egy helyen érezhető, akkor megállhat és átgurulhat a problémás területen. Masszírozza a legszélesebb hátsó izmokat Feküdjön a masszázsgörgő jobb oldalán, húzza jobb kezét felfelé, balját pedig a jobb vállára. A jobb láb egyenes, a bal láb a térdnél hajlik, a láb a padlón van.

Дэвид прислал его после какой-то мелкой размолвки. Несколько месяцев она добивалась, чтобы он объяснил, что это значит, но Дэвид молчал. Моя любовь без воска. Это было его местью.

Ebben a helyzetben gördítse maga alá a tekercset, ügyelve a legfeszültebb és legfájdalmasabb területekre. Fenékmasszázs A feneket masszírozni masszírozó hengerrel és labdával lehet. Masszírozzon hengerrel Üljön a hengerre, a test súlyát helyezze át a jobb fenékre, jobb kezével támaszkodjon a padlóra. Jobb combhajlítás a térdben 90 fokos szögben, helyezze a bal bokáját a jobb térde tetejére. Nyomja meg a jobb lábát, hajtsa a fenekét, majd ugyanezt tegye a másik irányba is.

Masszázs egy labdával A labdával végzett masszázs lehetővé teszi a kiváltó pontok jobb kiképzését és az izmok ellazulását. Üljön le a földre, helyezze a labdát a zsírvesztés hüvelykenként farizmok alá, és görgesse a zsírvesztés hüvelykenként a kezén lévő fájdalmas területeket.

Masszírozza a combizmat Üljön le a földre, helyezze a tekercset a comb hátsó része alá, és görgesse az izmokat, támasztva magát a kezére.

Hogyan használjuk a masszázsgörgőt az izmok egészséges és rugalmasságának megőrzéséhez

Hátmasszázs tekercsen Ha nagyon óvatosan kell gördítenie az izmokat, használja a rudat a rúdról. Állítsa a kívánt magasságba közvetlenül a csípője aláhelyezze a comb hátulját a nyakára, rakja a zsírvesztés hüvelykenként a testtömeget és gördítse ki. Hátmasszázs a fogólapon Masszírozza a comb külsejét Üljön le a földre, helyezze a tekercset a csípője alá és forduljon jobbra. Dőljön a jobb kezére - a csuklóra vagy az alkarra.

Nyújtsa ki a csípő külső részét a csípőízülettől a térdig. Ez egy oldalsó combhajlító izom - a quadriceps része.

Hogyan használjuk a masszázsgörgőt az izmok egészséges és rugalmasságának megőrzéséhez

Masszírozza a comb elejét Folytatjuk a quadriceps kinyújtását, amely a comb egyenes izma. Feküdjön hasra, tegye a tekercset a csípője alá és emelje fel a testét, tegye a kezét az alkarjára.

Görgesse a csípőjét a térdétől a csípőízületig. A comb belső masszázsa Feküdjön a földön a hasán, tegye a kezét az alkarjára. Hajlítsa meg a jobb lábát a térdnél, és vigye oldalra, helyezze a masszázsgörgőt a combja alá. Görgesse a tekercset a térdtől a csípőízületig. Ismételje meg a másik lábbal. Masszírozza a gastrocnemius izmokat Tegye a lábát a lábára, és tegye a masszázsgörgőre.

Emelje fel a medencéjét, támassza kezét a padlóra, és gördítse ki az izmokat. Ha a második lábbal tovább nyomjuk a gördülő lábat, akkor a nyomás nő, ami a masszázs hatását jelenti. Meddig lehet masszírozni hengerrel A vizsgálat során az én-myofascialis felszabadulás akut fellángolása növeli a mozgás tartományát anélkül, hogy az izomaktivitás vagy az erő később csökkenne.

Ebből arra lehet következtetni, hogy egy perc az a minimális időtartam, amelyet az izmok gördítenek a pozitív hatás elérése érdekében. Amikor az összes izomcsoportot kinyújtja a görgőn, a myofascialis relaxációs munkamenet befejezése legalább 20 percet vesz igénybe. Nem mindenkinek van annyi a zsírvesztés hüvelykenként a bemelegítésre vagy a lógásra, a zsírvesztés hüvelykenként kiválaszthat néhány brazil dió fogyni, amely a legjobban fáj, és alaposan megdolgozhatja, a többit pedig a következő órára hagyhatja.

a zsírvesztés hüvelykenként

Amikor jobb tekercsre tekerni A görgőn gördülés legjobb ideje az edzés előtti bemelegítés. Mielőtt eltalálná a futópadot vagy felvenné a kötelet, görgesse meg az izmokat a szíjtárcsán. Ez növeli a véráramlást, felkészíti az izmokat a testmozgásra és javítja az eredményeket. A testmozgás után kívánatos a nyújtás, hogy a feszült izmokat azonos hosszúságúvá tegyük és ellazítsuk.

Ha elegendő ideje van, megismételheti az önmasszázst a görgőn és az edzés után, különösen, ha egyes izmok feszültek maradnak. A tekercs segít ellazulni és megakadályozza a másnapi erős izomfájdalmat.

Lásd még