60 felett és fogyni akar

60 felett és fogyni akar

akaratlan fogyás ddx

A fizikai aktivitás csökkenti a szívbetegség és az agyvérzés kockázatát, amely amúgy is gyakrabban veszélyezteti az idősebbeket, ezért sem érdemes elhanyagolni a testmozgást hatvan- akár hetvenévesen, sőt ilyenkor is bele lehet kezdeni. Hogyan kell mozogni 60 fölött?

fogyás Koreában

A European Heart Journalban megjelent novemberi tanulmány  egymillió hatvan év feletti férfi és nő adatait vizsgálta, melyeket a Korea National Health Insurance Service biztosított a kutatók számára. Két egymást követő év adatait elemezték így. Persze hatvanéves koron túl az sem mindegy, hogy mit és hogyan mozog az ember.

fogyjon és tartsa meg a melleit

A legjobb választást talán az olyan könnyített kardiomozgások jelentik, mint amilyen a vízi aerobik vagy az úszás, azonban egészséges ízületekkel nyugodtan neki lehet állni a futásnak is, ha pedig még nincs meg az edzettségi szint, a séta is tökéletesen megfelel a célra.

A súlyzós gyakorlatok és nagy megerőltetések előtt azonban fontos konzultálni egy orvossal.

a hajsza fenevad fogyás

Különösen akkor, ha a sportolni vágyó valamilyen krónikus betegségben szenved, például magas a vérnyomása. Bár fokozatos edzéssel kifejezetten jó fizikumot lehet elérni, azok, akik most kezdenek mozogni, vagy hosszas kihagyás után térnek vissza, jobb, ha nem a magas intenzitású szakaszos edzéssel kezdik, ez ugyanis túlzottan megterhelő lehet a szívre, mert feltornássza a pulzust - ugyanígy nem érdemes azonnal hosszútávfutással kezdeni.

Az elején érdemes hanyagolni a súlyokkal guggolást vagy 60 felett és fogyni akar fekve nyomást is, ez nagy terhet róhat az ízületekre.

t4 zsírégető

Mindenképpen érdemes orvossal konzultálni, hogy mi az, ami még belefér, 60 felett és fogyni akar mi lehet elsőre túl kemény. Érdemes inkább kicsiben, apránként kezdeni a mozgást, és lassan felépíteni az erőnlétet.

Lásd még